„Šokující případ e-shopu, který nebyl e-shopem!“ – tento titulek by jistě upoutal pozornost čtenářů bulvárního magazínu. Článek by představoval bizarní situaci firmy, která provozovala webové stránky vypadající jako e-shop, ale ve skutečnosti sloužily pouze jako katalog. Popisoval by dramatičnost zápletky, kdy Česká obchodní inspekce (ČOI) zaútočila na firmu za používání nekalých obchodních praktik. Důraz by byl kladen na nejasné informace o dodací době, které vedly k matení spotřebitelů, a zdůraznil by se soudní spor a jeho výsledek. Článek by byl psán v napínavém a dramatickém tónu, aby upoutal čtenáře a podtrhl senzaci celé situace.
E-shop, který nebyl e-shopem! Firma, která způsobila zmatek na trhu online nakupování, provozovala webové stránky vypadající jako e-shop, ale ve skutečnosti sloužily jen jako katalog. Tento případ vzbudil zájem České obchodní inspekce, která firmu obvinila z nekalých obchodních praktik kvůli nejasným informacím o dodací době.“
V případě 10 As 410/2021 – 37 se firma dostala do konfliktu s Českou obchodní inspekcí kvůli nejasným informacím o dodací době na webových stránkách, které vypadaly jako e-shop, ale byly pouze katalogem. Tento kuriózní případ, rozhodnutý Nejvyšším správním soudem, zdůrazňuje důležitost jasné komunikace v e-commerce. Pro více informací a detailů o případu navštivte Zákony pro lidi na zakonyprolidi.cz/judikat/nsscr/10-as-410-2021-37.